vrijdag 22 juni 2012

Anarchy I tells ya!

Ik behoorde niet tot de gelukkige bloggers die de Axe Anarchy for Her deodorant mochten uittesten, dus wachtte ik geduldig af tot deze limited edition deo in de winkels lag. Zo wat elke review die ik tot dan toe had gelezen, kwam op het volgende neer: lekkere geur, brandende oksels. Spannend!


De geur is inderdaad lekker. Zeer lekker. Ik gebruik deze deo ondertussen 2 weken en ik kan de geur nog steeds niet plaatsen. Hibiscus, maybe? 

Zelf vind ik niet dat deze deodorant brandt. Hey, dat rijmt! Maar echt, branden doet 'ie niet. Natuurlijk, als je net je oksels onthaard hebt, zal het prikken, maar welke andere deodorant op basis van alcohol doet dit niet? Ik heb het zelfs getest. Ja, echt hoor! Oksels net onthaard en hoppa, de bus erover! De instructies zijn duidelijk: op een afstand van 15 centimeter aanbrengen. Als je dit doet, dan brandt het zelfs niet op pas onthaarde oksels. Natuurlijk, als je overdag jezelf een beetje wilt opfrissen, kan je je niet volledig uitkleden om de bus 15 centimeter van je oksels verwijderd te houden en ja, dan wordt het wel even warm. 

Beschikbaarheid: in principe zo wat overal, maar in praktijk nauwelijks te vinden! Anarchy I tells ya! 
Adviesprijs: 4,29 EUR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten