zaterdag 23 maart 2013

New in: Elseve Nutri-Gloss

Zodra de seizoenen veranderen, verander ik van shampoo en conditioner. In de winter kies ik voor een hydraterende shampoo want 1. wolle kledij en 2. droge verwarmingslucht maken van mijn haar een vogelnest: knopen, knopen, knopen. Om maar te zwijgen over de electrostatische van mijn wilde lokken... 

Eens de winter voorbij is (ookal lijkt er dit jaar geen einde aan te komen), schakel ik over op een verzorgende shampoo x conditioner. Give some shine! Enter Elsève Nutri-Gloss Protein + Pearl.


Dit happy duo is verrijkt met parel proteïne dat  micro breukjes in het haar glad maakt. Hierdoor wordt dof haar terug glanzend van de wortel tot in de puntjes en dit zonder er extra gewicht aan te bezorgen.

De geur van deze shampoo x conditioner is een typische l'oréal geur. Niet te sterk, niet te slap. Fris! Na één wasbeurt voelt mijn haar reeds gezonder aan. Jey!

Verkrijgbaar in de supermarkt en bij de drogist voor ongeveer 3,50 EUR per fles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten