vrijdag 8 maart 2013

MAC repurchases

MAC is mijn go to make-up merk. Hands down! De collectie is uitgebreid, wordt vaak vernieuwd en is steeds kwaliteitvol. Het viel me ook op dat ik met MAC spullen langer toekom dan met items van andere merken. Ik heb veel MAC-producten, maar 95% daarvan is uniek of hoogstens een variatie op een ander, zoals skinfinishes, lipsticks of eyeshadows in verschillende kleurtjes. Ik speel namelijk graag met mijn make-up en dan is het leuk om veel keuzes te hebben.

Toch zijn er een aantal producten waar ik steeds naar teruggrijp en die ik dan ook opnieuw aankoop. Mijn top drie ziet er als volgt uit:

MAC Studio Fix Powder Plus Foundation

Bron: MAC Cosmetics


Wat zegt MAC?
Foundation en poeder in één! Biedt de huid een egale, onberispelijke, matte finish en een volledige dekking. Houdt tot 8 uur lang. Dé keuze van professionals en trouwe M-A-C fans. Ik kom met één fles ongeveer een jaar toe. 

Wat zegt Mimi?
Haaa-lelujah, haaa-lelujah, halelujah, halelujah, haleeehee-lujaaah!! Holy grail over here! Ik ben dit product beginnen gebruiken in december 2010 en gebruik sindsdien niets anders meer. Ik hou van de dekking, de textuur en duurzaamheid. Wel jammer dat de prijs hiervan omhoog en omhoog blijft gaan. Ik gebruik hier zo'n drietal per jaar van. Jah, dat voel je dan wel.

Wat kost het?

30,00 EUR voor 15 gr.

MAC Fix + Spray

Bron: MAC Cosmetics


Wat zegt MAC?
Een waterval van vitaminen en mineralen, doordrenkt met een kalmerende melange van groene thee, kamille, komkommer en met de frisse natuurlijke, opwekkende Sugi-geur. Zorgt voor een stralend effect, werkt de make-up af. Verstuiven. De huid drinkt het op!


Wat zegt Mimi?
Om een cakey gezicht tegen te gaan en om de make-up te fixeren, fix + spray is your guy! Geen idee wat sugi is, maar de geur hiervan is zalig! Wat ik ook zo geweldig vind aan deze spray is dat hij mij veel te gevoelig huidje niet uitdroogt of irriteert.


Wat kost het?
16,50 EUR voor 100 ml

MAC Lipstick in Plink!

Bron: MAC Cosmetics

Wat zegt MAC?
Lipstick die de lippen verwent met alles waar ze gek op zijn en veel meer nog. Schitterende kleuren met een rijke, romige textuur smelten samen met de lippen en hechten zich vast, terwijl natuurlijke, verzorgende ingrediënten vocht vasthouden voor een zacht en comfortabel gevoel. Lichtreflecterende pareltjes voegen verbazingwekkende glans en glinstering toe.

Wat zegt Mimi?
De lipsticks van MAC zijn nu niet bepaald hydraterend. Ik breng steeds een laagje lippenbalsem aan voordat ik lipstick smeer. Op zich draag ik dan ook niet zo graag lipsticks van MAC want het vergt wat geduld. Laagje lippenbalsem, laagje lipstick. Bijwerken? Alles afhalen, laagje lippenbalsem, laagje lipstick. Maar voor Plink! maak ik graag een uitzondering. Deze zachtroze lippenstift is zo mooi! Mijn eerste exemplaar hiervan heb ik op 2 maanden opgebruikt. Ondertussen moet ik stift 3 aankopen. Oeps!

Wat kost het?
18,50 EUR voor een lipstick van 3 gr.

Kopen jullie bepaalde producten opnieuw en opnieuw?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten