maandag 18 maart 2013

Lush Pasen

Pasen betekent voor mij veel chocolade-eitjes en Lush. De paascollectie van Lush is dan ook weer om van te snoepen!

Easter Egg Hunt Zeep (6,40 EUR per 100 gr)

Deze kleurige zeep bevat sinaasappel, citroen, absolu van viooltjesblad, framboos en is 100% veganistisch. Pretty!


Heñata bruisbal (7,95 EUR)

Oh my god, look at that cute little chicken! Je zou hem bijna niet kapot willen gooien! Dat is namelijk wat je ermee moet doen. Gooi hem tegen de badrand en kijk wat voor leuke dingetjes uit deze piñata bruisbal van bergamot, tangerine en clementijntjes komen. 





The Brightside Bubblebar (7,95 EUR)

Zie ik daar een combinatie van mijn twee favo-bubblebars, The Comforter en Karma? Van uitzicht misschien wel, maar dit schuimend schatje ruikt naar citroen, bergamot, tangerine en Siciliaanse manderijn. Klinkt me zeer opwekkend in de oortjes!




Spring Tin (82,95 EUR)

Voor zijn die niet kunnen, willen, moeten, mogen kiezen: een mooi tinnen doos met daarin Avobath, Secret Garden, The Carrot, Brightside, Happy Hippy, Sugar Scrub en Bohemian. Nou!


The Carrot (8,95 EUR)

Mijn vriendje van vorig jaar is er weer bij. Deze herbruikbare bubblebar gaat laaaang mee. Pluspunt dat hij zo zalig ruikt!


Hoppy Easter (19,95 EUR)

Jey, het konijntje laat haar schattig snoetje terug zien! Deze schattige furoshiki bevat The Carrot en een Fluffy Egg.



Fluffy Egg (5,95 EUR)

Mijn favo-item uit de paascollectie. Heerlijk geurend naar Snow Fairy, maar zachter. Deze werd vorig jaar uitgebreid in casa Mimi.
The Immaculate Eggception (12,95 EUR)

Save the best for last. Dit gigantisch ei is zo leuk! Je kan het ei volledig of in drie delen gebruiken. Tik het eitje tegen de badrand en ontdek een konijntje of een kuikentje. Cute!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten