maandag 17 september 2012

Pardonnez-moi!

Mijn lieve lezers, mijn lieve lezeressen, ik mis jullie! Ja, ik heb volle besef dat ik de blog wat verwaarloos. Work is crazy like hell op het moment, aangezien ik binnenkort twee weken op vakantie vertrek en ik mijn dossiers niet zomaar kan laten liggen. Ik ben te koppig om mijn collega's met mijn werk te belasten, dus... vooruit werken is dan ook de boodschap. Gelukkig doe ik mijn werk heel graag, dat scheelt!

De laatste weekenden hebben the hubby en ik nog eens grote kuis gehouden in onze woning. Ritje naar het stort, ritje naar spullenhulp, ritje naar het tuincentrum,... Mijn kleerkast is weer drie grote zakken minder vol, the hubby zijn bureau is minder cluttered en op ons terras staan mooie bosbessenplanten en peperstruikjes te pronken. 

Onze reis is volledig gepland. ESTA verklaring, check, towncar voor rit van luchthaven naar hotel, check, restaurants zijn gereserveerd en the Blue Note Club mag ons ook verwachten. Huissitter is ingeschakeld en poezenoppas is voorzien. Nu moet de dag van vertrek nog enkel aanbreken. 

Vorig jaar vlogen we naar New York met Delta Airlines, maar door hun onrechtmatige prijsverhogingen en onprofessionele houding hadden we bij reservatie onmiddellijk duidelijk gemaakt dat wij niet, ik herhaal, NIET met Delta wilden vliegen. Brussels Airlines it is! 

Wat staat er nu eigenlijk op de planning? 4 dagen New York, 5 dagen Washington en 4 dagen Miami. Shoppen, cultureel en ontspanning. Mimi likes! 

Wat staat er zoal op de wishlist? MAC, Inglot, Victoria's Secret, OPI, NARS, Bobbi Brown, Marc Jacobs, halloween stuff, twee Obama buttons (eentje voor mij, eentje voor vriendin I.), verjaardagskado voor mijn broertje (die met zijn dan 22 jaar en meter 85 een heuse broer  geworden is), All Stars (voor mij, voor the hubby en voor de schoonzus (die met haar meter 60 een schoonzusje is), Diamond Candles, kookboeken (met regionale recepten) en vooral een rustig gemoed, want momenteel kan ik de muren oplopen van de stress. En dan te denken dat ik niet mee deed aan stress....

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik heb half Washington platgelopen op zoek naar Obama buttons. Kheb er zelf geen :(

      Verwijderen