zaterdag 8 september 2012

Mimi aan de fles!

Het leuke aan op het Zuid in Antwerpen werken? Correctie, één van de vele leuke dingen aan op het Zuid in Antwerpen werken? De Delhaize met speciale dingetjes. OK, voor het vriendelijk gezicht van het personeel moet je er niet gaan, maar boy, oh boy, hun aanbod is huge! 

Ik heb al veel gehoord over Bionina Limonade maar ik heb deze schattige flesjes nog nooit in de winkel zien staan. Toen ik de happy gezichtjes naar me zag lachen, heb ik onmiddellijk drie nieuwe vriendjes gemaakt.




Sicilië in België met dit zachtzuur ventje! Ideale verfrissing voor een warme dag. 

Deze mediterraanse pompelmoes rijpt tijdens de winter waardoor de limonade lekker zacht van smaak is. Een bommetje vitamine C en anti-oxidanten met een aangenaam bittere twist.

Zeg granaatappel en ik denk aan Persephone. De mythologie en de mysterie van de granaatappel komen in dit drankje tot hun recht dankzij de combinatie met de veenbessen. Fris, zerp, pittig. Ohja, en gezond, duh!

Prijs: 1,39 EUR voor 330 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten