woensdag 12 september 2012

Girl on a budget

Nu onze reis naar de oostkust(New York, Washington, Miami) nog maar een paar weken verwijderd is, probeer ik op mijn uitgaven te letten. Ik wil namelijk shoppen in the States. Vorig jaar kwam ik terug uit New York met een eigen OPI, MAC, Victoria's Secret en Inglot winkel. Volledig laten gaan dus. En dit jaar zal geen uitzondering worden. Maar goed, nu ben ik dus aan het shop-vasten. Zoals elk diëtend wezen, zondig ook ik af en toe, the budget safe way.

Ik leg mezelf een budget van 5,00 EUR op. Geen cent meer! Afgelopen week I was craving some bath stuff.





Ik hou van de geur van deze douchecrème van Nivea! Bloemetjes, bloemetjes en nog meer bloemetjes. De geur blijft licht aanwezig en mijn huid voelt zo zacht als een bloemblaadje! Love it!

Verkrijgbaar in de supermarkt and it's under 5,00 EUR!

1 opmerking: