maandag 24 september 2012

Mimi gaat op vakantie en neemt mee... een beetje make-up

Gosh Natural Touch Foundation


Yes, I know, ik die vloeibare foundation haat, neemt als allereerste item vloeibare foundation mee. Why? Euhm, een vlucht van 8 uur en 6 uur tijdsverschil. That's why!

MAC Studio Fix Powder + Foundation


Mijn go to foundation. Dekkend, matterend, langhoudend en dit zonder een uitgesproken poederige finish te hebben. 

Bourjois Compact poeder


Ik ben een bleekscheet (MAC NW20 hier!) maar op zonnige dagen breng ik graag wat bronzer aan.   Technisch gezien is dit geen bronzer, maar voor mijn veel te wit velletje is deze Miel DorĂ© een match made in heaven. Miami, here I come.

Bobbi Brown Shimmer Brick


Sinds de persvoorstelling van Bobbi Brown waar niemand minder dan Eduardo Ferreira de ene gouden tip na de andere gaf, ben ik helemaal verslingerd aan de Shimmer Brick. Rol een blending kwast tussen twee vingers over het oppervlak en breng dit dan aan op het bewegend ooglid: P-R-E-T-T-Y! Het lichtste vlak gebruik ik als highlighter

Urban Decay Naked Palette


Cocktails with my man, shoppen in the city of vroeg ontbijten, voor elke gelegenheid bevat dit palette een geschikt kleurtje. 

NARS blush


Eeuwige liefde voor deze Orgasm van Nars. Verfijnde natural glam!

Gosh Mascara Wonder Volume


Ik ga nergens naartoe zonder mijn mascara. Ik kan alles laten, behalve mascara!

Lippenbalsem


Op vakantie ben ik niet voor lipstick. Geen idee waarom, maar ik gebruik dan liever een voedende lippenbalsem.


MAC Skinfinish


Voor een avondje uit, neem ik een MSF mee. Ik hou van het kaarslicht effect ervan. Deze Lightscapade is Limited Edition. 

Borstels


Sigma maakt kick ass make-up borstels. Net zo goed als die van MAC, maar aan een beschaafdere prijs. De travel kit die ik overal mee naartoe sleep, wordt jammer genoeg niet meer verkocht. 

En dit alles prop ik natuurlijk in een mooie toilettas.



Zoals jullie kunnen zien, is mijn travel make-up heel basic. Meestal koop ik toch (redelijk) wat make-up tijdens een citytrip en dan is licht reizen een bonus. Meer bagageruimte voor nieuwe spullen, hallo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten