woensdag 27 februari 2013

Souvenirs de Pomme

De mensen die me zelfs maar een beetje kennen, weten dit: ik <3 oorbellen. Momenteel ben ik de trotse eigenares van ruim 200 paar. Zodra ik een paar zie dat me aanstaat (en niet te veel lijkt op een paar dat ik al bezit, want met 200 + paar kan dat wel eens voorvallen), sla ik mijn slag. De SS2013-collectie van Souvenirs de Pomme bevat toch een aantal oorbellen die ik hopelijk binnenkort de mijne zal noemen. Ontwerpster Delphine Cordie knows how to make jewellery!







Natuurlijk omvat de collectie niet enkel oorbellen, maar ook mooie halskettingen en armbanden. Want it!






Prijzen: tussen 75 en 385 EUR
Verkooppunten:
- Brussel: Maison Roger
- Knokke: Jean-Luc Alexandre
- Gent: à Suivre
- Kortrijk: à Suivre, Doll's
- Waregem: Margot
- Herentals: Wellens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten