zaterdag 16 februari 2013

Bibi lost nana

Wat is het hier stil he? Dat komt omdat ik ondertussen 6 weken ziek ben. Wel, ziek... sinds de eerste week van januari ben ik elke dag duizelig, draaierig en misselijk. Voor je het vraagt: neen, ik ben niet zwanger. Ik denk dat ik deze vraag dit jaar al een 100tal keer heb mogen beantwoorden. Not kidding! Vanaf je als vrouw een bepaalde leeftijd behaald hebt, staat misselijkheid gelijk aan zwanger. Maar, nogmaals: IK BEN NIET ZWANGER! Thank you, now let's move on!

Wat is er dan wel aan de hand? Geen idee! De vijf dokters die ik consulteerde, kwamen elk tot een andere (variatie) van diagnose: stress, cervicale spondilose, arteria vertebralis syndroom,  Benigne Paroxysmal Positional Vertigo, labyrinthitis, uitgebreide migraine-aanval,... en elke diagnose komt natuurlijk met een eigen legertje pillen.  

Vandaag is een goede dag. Het is bijna middag en ik ben nog niet omgevallen, want ohja, dat gebeurt er dus. Ik word duizelig en ik val om. Tof he? Ook leuk: wazig zicht, hartkloppingen, koud zweet, puddingbenen,... Maar goed, zoals ik al zei, vandaag is een goede dag. Hopelijk ga ik wat foto's kunnen nemen en een paar blogposts kunnen schrijven.


Voorlopig toon ik jullie een paar twitpics van hoe ik tegenwoordig mijn dagen doorbreng. Nothing too exciting :)

 De tien minuten dat ik de wereld aan kon, ging ik langs bij de bloemist en kocht ik 50 tulpen voor maar 9,00 EUR! De paarstinten passen perfect in ons rozig/rood interieur.

















Poes Charly houdt me gezelschap. Zie die fluffy achterpootjes! 
Lots of bed hair over here. Mijn haar is gewoonweg onhandelbaar geworden. Een hoge knot to the rescue!
  Of gewoon los natuurlijk :)







Mijn vriendinnen zijn heldinnen. Zij weten als de beste hoe ze mij kunnen opvrolijken. Gini, nagellak, macarons van Ladurée, zure beertjes en chips met vriendin J. 

Leren ontspannen voor beginners: kamillethee...

en een kersenpitkussentje.







Niet echt ontspannend, maar noodzakelijk! Antwerpse espresso. Op weg van de luchthaven naar huis, passeren the hubby en ik steeds de Kimbo-fabriek. Paard ruikt stal, mimi ruikt Kimbo!






Heb ik jullie al de leukste tas in heel de wereld laten zien? Deze emaille snorrentas scoorde ik bij urban outfitters. Cute, maar houdt niets warm.  
 
 Over scoren gesproken: deze oorbellen kocht ik op een niet duizelige dag. Classy, yes?

Et voilà, zo ziet mijn leven er tegenwoordig uit. Like I said, nothing too exciting.





3 opmerkingen:

  1. Ai, dat klinkt echt niet goed... Hopelijk heb je geen schade opgelopen aan je evenwichtsorgaan of is het niks neurologisch! Ik hoop wel dat je uiteindelijk nog te weten kan komen wat het nu precies is, maar iets ernstigs zou ik niemand toewensen zeg... Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Evenwichtsorgaan zou in orde zijn. Ik ben niet omgevallen bij de laatste fysio-oefeningen specifiek hiervoor ontwikkeld. Dusja, volgende stap is idd neuroloog :(

      Verwijderen