zondag 24 februari 2013

Coming soon - MAC Archie's Girls

Toen ik hoorde dat MAC een collectie gebaseerd op Archie's Girls Betty and Veronica uitbracht, maakte mijn hart een sprongetje. Blijkbaar was ik op dat moment zowat de enige Belgische blogger die wist waar ze zich aan kon verwachten, want Archie, Betty en Veronica mogen dan wel the hottest love triangle ever zijn, aan deze kant van de oceaan is hun verhaal niet gekend. Lets put it like this: Betty is het lief, braaf meisje terwijl Veronica meer een vamp is. En zo ziet de collectie er ook uit. Brave, zachte kleuren voor Betty, stoere, zware kleuren voor Veronica.


Ja, ik heb me een beetje laten gaan. By proxy, want deze spullen liggen momenteel nog allemaal ergens in een schuif in sunny California. De hubby zit voor een paar weken voor werk in Amerika en daar heb ik gretig gebruik van gemaakt.

The lippies
vlnr: Betty Bright, Ronnie Red, Girl Next Door (19,00 EUR per stuk)

Strawberry Malt (19,00 EUR)
The eyesies

Betty Eyeshadow Quad in Caramel Sundae (41,50 EUR)

Eyeliner in Petrol Blue (17,50 EUR)

The facesies

Pearlmatte facepowder in Veronica's Blush  (27,50 EUR)

Blushes in Prom Princess en Cream Soda  (23,00 EUR per stuk)


Verder bestaat deze collectie nog uit pigments (23,50 EUR), mascara's (19,00 EUR), nagellakken (14,50 EUR), borstels (56,50 EUR), tasjes,... you name it, this collection's got it! Al bij al heb ik dan toch niet ZO veel gekocht he? Toch? Zo stiekem wil ik toch nog graag een paar spullen bijhalen. 

Verkrijgbaar in de MAC-winkels en online vanaf zaterdag 2 maart. 

Ohja, hoe zit het nu eigenlijk met de relatie Betty, Veronica, Archie? Laten we het horen van Zack Johnson, ex-vriendje van Penny in The Big Bang Theory: Tell 'em, Zack!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten