zondag 21 april 2013

Eventing by proxy

Het leuke aan bloggen, buiten het eigenlijke bloggen, zijn de events. Jammer genoeg vinden deze vaak plaats in Brussel en kan ik, werkmens, nine to five mens, er vaak niet bij zijn. Gelukkig studeert schoonzusje Y. in Bruxelles en is zij meer dan bereid om BibiLovesNana te vertegenwoordigen. Een tweetal weken geleden mocht zij naar de avondopening van Armani en de heropening van Lush. Lezen jullie mee?

Hoera, ik mocht nog een naar een persevent en niet één,maar twee in een week tijd.
Donderdag avond was het Emporio Armani en vrijdag ochtend de opening van de nieuwe lush winkel in Brussel.
Armani
We beginnen bij het begin, de Emporio Armani avond op 28 maart. Samen met mijn kotgenote vertrok ik richting Louizalaan in de sneeuw. Eenmaal aangekomen stonden we bij de foute armani winkel, ik was even vergeten dat er drie armani winkels op de Louizalaan waren, wanneer we dan uiteindelijk de juiste winkel hadden bereikt kon het feestje beginnen.
Voor mij is het de eerste keer dat ik naar zo een event ging, dus ik wist niet goed wat te verwachten. Uiteindelijk was het heel leuk, er hing een gezellige sfeer en de hapjes waren lekker



Als ik kijk naar de kleren die er hingen heb ik niet echt iets gezien dat me aanstond, behalve dan 1 outfit, te zien op de foto. Volgens mij is de kledij niet gericht naar 20 jarige studenten, maar eerder naar een iets ouder publiek. Ook de kleuren vond ik niet echt aansprekend, de meerderheid van de kleuren waren pastel kleurtjes en daar ben ik persoonlijk niet zo een fan van.

Maar naast de kleren zijn er natuurlijk nog de accessoires.
De handtassen waren heel mooi, er waren verschillende modellen die ik graag mee naar huis had genomen. Zowel de kleine clutches als de heel grote handtassen waren stuk voor stuk prachtig en dan vooral die van de emporio armani collectie. De armani jeans handtassen waren soms iets te laqué. Het sparen kan dus beginnen. 
 
Als men spreekt over de schoenen kan ik niet zoveel positief zeggen, ze leken mij iets te speciaal en zagen er echt niet gemakkelijk uit. De modellen die in het begin van de avond aanwezig waren stonden echt niet heel stabiel volgens mij. Dat deze modellen aanwezig waren was wel een pluspunt. Zo zag je de kleren eens aangepast en niet gewoon op de kapstok hangen.  


De beneden verdieping met links de vrouwen en recht de mannen handtassen
Pastelkleurtjes

Mijn favoriet

De modellen


Lush

Nu heropening van de Lush winkel. Bij het binnen komen kreeg ik al onmiddellijk een lekker fruitsapje en turks koekje, waarbij ze direct de nadruk legde op het feit dat ook dit koekje gemaakt was van heel eerlijke producten, net zoals alles van Lush. 

Eerst hebben we een kleine rondleiding gekregen en heeft iemand wat uitleg gegeven over de nieuwe producten en daarna mochten we wat vrij rondlopen en vragen stellen.
Het eerste product was een bruisbal, op het eerste zicht niks speciaal, maar het was een bruisbal met een patroontje in, wat zeer innovatief is. Dit was een zeer traag oplossende bruisbal, wat zeker een postief punt is voor mij. 
 Voor


                                                                          Na 

Het tweede product waar we uitleg hebben over gekregen is de paascollectie, maar is al een uitgebreide blog over geweest dus enkel een voor en na foto. Voor de nieuwsgierige en opmerkzame mensen kan ik zeggen dat de blauwe kleur in de oplossing van de Heñata bruisbal de speciale verrassing die er in zit.
Voor

                                                                          Na







Er is ook een nieuwe parfum reeks uitgekomen, met zeer mooie flesjes, die veel aantrekkelijker zijn dan de oorspronkelijk zwarte.
  
Als beginnende kenner van Lush vond het pokemousse (The Mumkin) product ook zeer leuk. Een beetje van dit leuke mannetje afbrokkelen, water bij doen en je hebt zalig badschuim.  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten