maandag 24 december 2012

Vrolijk kerstfeest!

Op dit eigenste moment zal ik nog naarstig aan het werken zijn, maar dankzij de wondere wereld van blogger.com kan ik jullie reeds een vrolijk kerstfeest wensen. Ikzelf zal straks aan tafel schuiven met mijn lieftallige echtgenoot (onze eerste kerst als getrouwd koppel!), mijn broertje (ondanks zijn 1m85 nog steeds een broerTJE) en zijn chickie om te genieten van vers gemaakte tomatensoep met balletjes (by request of the bro), 3,5 kg kalkoen (we got excited, okay?), cranberries met sinaasappel en zest, pommes duchesse, sperzieboontjes in een spekjasje, gestoofde appeltjes en fijngesneden pekes (aka wortels). Als we dan nog niet volzitten, kunnen we ons nog misselijk eten op chocolade pastelitos (recept bleek voor 17 personen te zijn, oeps!) met bloedsinaasappelsorbet. En als we dan nog niet op barsten staan, ronden we af met koffie/thee en macarons van Ladurée. Om nom nom.

Dus lieve lezers/lezeressen, ... ik wens jullie een fijne avond, een leuke dag en vooral veel liefde tijdens deze prachtige dagen. Dromen jullie nog even mee bij onze boom?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten