zondag 16 december 2012

Bain de la saison

Brrr, wat was het gisterenavond koud! De avond begon aangenaam maar eens de regen neerviel, ging mijn humeur en lichaamstemperatuur evenzeer beneden vriespunt. Tijd voor een lekker warm bad!



The Bodyshop Ginger Sparkle Body Polish x Shower Gel
Deze limited edition scrub en douchegel op basis van gember, honing en kaneel heeft een pittig, maar aangenaam geurtje. Kruidig maar fris! Love it! 10,00 EUR en 6,00 EUR respectievelijk.

Lush Party Popper x Let The Good Times Roll
Wat is een warm bad zonder een bruisbal? Party Popper dobbert vrolijk rond in het bad en maakt knetterende geluiden. De confetti die eruit komt, ziet er niet echt uit als confetti maar dat bederft de pret niet. Deze bruisende kegel op basis van bergamot, rozen- en tangerine-olie kleurt het bad zacht paars. 5,95 EUR per stuk (Limited Edition).

Let the good times roll is zowat de eerste gezichtsscrub van Lush die ik zonder zorgen kan gebruiken want deze speciaal voor de feestdagen ontwikkelde scrub is op basis van polenta in plaats van gemalen amandelen (allergie, olé olé). De combinatie maismeel, maisolie en glycerine zorgt ervoor dat dit product ruikt naar vers gemaakte popcorn. Zo lekker! 11,95 EUR voor 100 gr.

Aussie Mega Shampoo
Met dit weer is mijn haar zielig. Pierenverdriet. Aussie Mega Shampoo met Kangaroo Paw Flower brengt wat leven in de brouwerij. Jammer genoeg niet te verkrijgen in België. "Bring Aussie to Belgium!"

Wella WRepair Conditioner
Ok, misschien is mijn haar niet echt doods tijdens de winterperiode want er zit voldoende statische elektriciteit in om iemand mee te reanimeren. Met deze conditioner kan ik mijn lokken ontladen. 3,95 EUR voor 500 ml.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten